თემატური მატრიცა
როგორ შევქმნათ თემატური მატრიცა
თემა - საათების
სავარაუდო რაოდენობა - |
|||
საკითხები და ქვეცნებები: 1.
2. 3. |
|||
სამიზნე ცნება და მასთან
დაკავშირებული მკვიდრი წარმოდგენები (გრძელვადიანი სასწავლო მიზანი) |
საკითხი/საკითხები |
საკვანძო შეკითხვა/შეკითხვები |
კომპლექსური დავალება (შუალედური სასწავლო მიზანი) |
საკითხი - |
|
||
სამიზნე
ცნება: შედეგი 1. |
კომპლექსური დავალების
განხორციელების ეტაპები
(აქტივობები, რესურსი, შეკითხვები) ეტაპი I – კომპლექსური დავალების პირობის
გაცნობა ეტაპი II – კომპლექსურ დავალებაზე მუშაობა კომპლექსური დავალების რესურსი კომპლექსური დავალების განხორციელების
ეტაპები ვიდეო ინსტრუქცია |
დავალების პირობა ნაშრომში/ნაშრომის პრეზენტაციისას ხაზგასმით წარმოაჩინეთ: |
|
სამიზნე ცნება და მასთან
დაკავშირებული მკვიდრი წარმოდგენები (გრძელვადიანი სასწავლო მიზანი) |
საკითხი/საკითხები |
საკვანძო შეკითხვა/შეკითხვები |
კომპლექსური დავალება (შუალედური სასწავლო მიზანი) |
საკითხი - |
|
||
სამიზნე
ცნება: შედეგი: 1.
|
კომპლექსური დავალების
განხორციელების ეტაპები
(აქტივობები, რესურსები, შეკითხვები) ეტაპი I – კომპლექსური დავალების პირობის
გაცნობა ეტაპი II – კომპლექსურ დავალებაზე მუშაობა კომპლექსური დავალების
რესურსი კომპლექსური დავალების განხორციელების
ეტაპები ვიდეო ინსტრუქცია |
დავალების პირობა: ნაშრომში/ნაშრომის პრეზენტაციისას ხაზგასმით წარმოაჩინეთ: |
|
სამიზნე ცნება და მასთან
დაკავშირებული მკვიდრი წარმოდგენები (გრძელვადიანი სასწავლო მიზანი) |
საკითხი/საკითხები |
საკვანძო შეკითხვა/შეკითხვები |
კომპლექსური დავალება (შუალედური სასწავლო მიზანი) |
საკითხი - |
|
||
სამიზნე
ცნება: შედეგი 1. |
კომპლექსური დავალების
განხორციელების ეტაპები
(აქტივობები, რესურსები, შეკითხვები) ეტაპი I – კომპლექსური დავალების პირობის
გაცნობა ეტაპი II – კომპლექსურ დავალებაზე მუშაობა კომპლექსური დავალების
რესურსი კომპლექსური დავალების განხორციელების
ეტაპები ვიდეო ინსტრუქცია |
დავალების პირობა: ნაშრომში/ნაშრომის პრეზენტაციისას ხაზგასმით წარმოაჩინეთ: |
|
სამიზნე ცნება და მასთან
დაკავშირებული მკვიდრი წარმოდგენები (გრძელვადიანი სასწავლო მიზანი) |
საკითხი/საკითხები |
საკვანძო შეკითხვა/შეკითხვები |
კომპლექსური დავალება (შუალედური სასწავლო მიზანი) |
საკითხი - |
|
||
სამიზნე
ცნება: შედეგი: 1.
|
კომპლექსური დავალების
განხორციელების ეტაპები
(აქტივობები, რესურსები, შეკითხვები) ეტაპი I – კომპლექსური დავალების პირობის
გაცნობა ეტაპი II – კომპლექსურ დავალებაზე მუშაობა კომპლექსური დავალების რესურსი კომპლექსური დავალების განხორციელების
ეტაპები ვიდეო ინსტრუქცია |
დავალების პირობა: ნაშრომში/ნაშრომის პრეზენტაციისას ხაზგასმით წარმოაჩინეთ: |
|
სამიზნე ცნება და მასთან
დაკავშირებული მკვიდრი წარმოდგენები (გრძელვადიანი სასწავლო მიზანი) |
საკითხი/საკითხები |
საკვანძო შეკითხვა/შეკითხვები |
კომპლექსური დავალება (შუალედური სასწავლო მიზანი) |
საკითხი - |
|
||
სამიზნე
ცნება: შედეგი: 1.
|
კომპლექსური დავალების
განხორციელების ეტაპები (აქტივობები, რესურსები, შეკითხვები) ეტაპი I – კომპლექსური დავალების პირობის
გაცნობა ეტაპი II – კომპლექსურ დავალებაზე მუშაობა კომპლექსური დავალების
რესურსი კომპლექსური დავალების განხორციელების
ეტაპები ვიდეო ინსტრუქცია |
დავალების პირობა: ნაშრომში/ნაშრომის პრეზენტაციისას ხაზგასმით წარმოაჩინეთ: |
|
სამიზნე ცნება და მასთან
დაკავშირებული მკვიდრი წარმოდგენები (გრძელვადიანი სასწავლო მიზანი) |
საკითხი/საკითხები |
საკვანძო შეკითხვა/შეკითხვები |
კომპლექსური დავალება (შუალედური სასწავლო მიზანი) |
საკითხი - |
|
||
სამიზნე
ცნება: შედეგი 1. |
კომპლექსური დავალების
განხორციელების ეტაპები
(აქტივობები, რესურსები, შეკითხვები) ეტაპი I – კომპლექსური დავალების პირობის
გაცნობა ეტაპი II – კომპლექსურ დავალებაზე მუშაობა კომპლექსური დავალების
რესურსი კომპლექსური დავალების განხორციელების
ეტაპები ვიდეო ინსტრუქცია |
დავალების პირობა: ნაშრომში/ნაშრომის პრეზენტაციისას ხაზგასმით წარმოაჩინეთ: |
No comments:
Post a Comment