Tuesday, December 15, 2020

თემატური მატრიცა - როგორ შევქმნათ თემატური მატრიცა

 თემატური მატრიცა
როგორ შევქმნათ თემატური მატრიცა




ვიდეო ინსტრუქცია მატრიცის შევსებისთვის: https://www.youtube.com/watch?v=ji1XkjyOXBA&t=63s  
სამიზნე ცნება და სამიზნე ცნების მკვიდრი წარმოდგენები: https://www.youtube.com/watch?v=9Z5hgNNzR_s&t=30s
საგნობრივი სტანდარტი ისტორიაში: https://www.youtube.com/watch?v=FsdnsfZ438E&t=34s
საგნობრივი სტანდარტი გეოგრაფიაში: https://www.youtube.com/watch?v=3eyvwW5mWdk&t=46s
საგნობრივი სტანდარტი სამოქალაქო განათლებაში: https://www.youtube.com/watch?v=EWKXBLxMOvo&t=6s
როგორ შევქმნათ კომპლექსური დავალების ბარათი: https://www.youtube.com/watch?v=fDNv8sGsRfs&t=28s
კომპლექსური დავალების განხორციელების ეტაპები: https://www.youtube.com/watch?v=RUm8K42TAyk&t=29s
ვიდეო ინსტრუქცია ჰიპერბმულების  ჩასმისთვის: https://www.youtube.com/watch?v=VEIedGrU1Uo

თემა -

საათების სავარაუდო რაოდენობა -

საკითხები და ქვეცნებები:

1. 

2.

3.

სამიზნე ცნება და მასთან დაკავშირებული მკვიდრი წარმოდგენები (გრძელვადიანი სასწავლო მიზანი)

საკითხი/საკითხები

საკვანძო შეკითხვა/შეკითხვები

კომპლექსური დავალება (შუალედური სასწავლო მიზანი)

საკითხი -  

 

 

 

სამიზნე ცნება:

შედეგი

 

1.    

კომპლექსური დავალების განხორციელების ეტაპები (აქტივობები, რესურსი, შეკითხვები)

 

ეტაპი I – კომპლექსური დავალების პირობის გაცნობა

 

 

ეტაპი II – კომპლექსურ დავალებაზე მუშაობა

კომპლექსური დავალების რესურსი

კომპლექსური დავალების განხორციელების ეტაპები ვიდეო ინსტრუქცია

 

დავალების პირობა

 

 

ნაშრომში/ნაშრომის პრეზენტაციისას ხაზგასმით წარმოაჩინეთ:

 

სამიზნე ცნება და მასთან დაკავშირებული მკვიდრი წარმოდგენები (გრძელვადიანი სასწავლო მიზანი)

საკითხი/საკითხები

საკვანძო შეკითხვა/შეკითხვები

კომპლექსური დავალება (შუალედური სასწავლო მიზანი)

საკითხი -  

 

 

სამიზნე ცნება: 

შედეგი:

 

1.    

კომპლექსური დავალების განხორციელების ეტაპები (აქტივობები, რესურსები, შეკითხვები)

 

ეტაპი I – კომპლექსური დავალების პირობის გაცნობა

 

 

ეტაპი II – კომპლექსურ დავალებაზე მუშაობა

კომპლექსური დავალების რესურსი

კომპლექსური დავალების განხორციელების ეტაპები ვიდეო ინსტრუქცია

 

დავალების პირობა:

 

 

ნაშრომში/ნაშრომის პრეზენტაციისას ხაზგასმით წარმოაჩინეთ:

სამიზნე ცნება და მასთან დაკავშირებული მკვიდრი წარმოდგენები (გრძელვადიანი სასწავლო მიზანი)

საკითხი/საკითხები

საკვანძო შეკითხვა/შეკითხვები

კომპლექსური დავალება (შუალედური სასწავლო მიზანი)

საკითხი -  

 

 

სამიზნე ცნება:

შედეგი 

 

1.       

კომპლექსური დავალების განხორციელების ეტაპები (აქტივობები, რესურსები, შეკითხვები)

 

ეტაპი I – კომპლექსური დავალების პირობის გაცნობა

 

ეტაპი II – კომპლექსურ დავალებაზე მუშაობა

კომპლექსური დავალების რესურსი

კომპლექსური დავალების განხორციელების ეტაპები ვიდეო ინსტრუქცია

დავალების პირობა:

 

ნაშრომში/ნაშრომის პრეზენტაციისას ხაზგასმით წარმოაჩინეთ:

 

სამიზნე ცნება და მასთან დაკავშირებული მკვიდრი წარმოდგენები (გრძელვადიანი სასწავლო მიზანი)

საკითხი/საკითხები

საკვანძო შეკითხვა/შეკითხვები

კომპლექსური დავალება (შუალედური სასწავლო მიზანი)

საკითხი -  

 

 

სამიზნე ცნება:          

შედეგი:

 

1.    

კომპლექსური დავალების განხორციელების ეტაპები (აქტივობები, რესურსები, შეკითხვები)

 

ეტაპი I – კომპლექსური დავალების პირობის გაცნობა

 

 

ეტაპი II – კომპლექსურ დავალებაზე მუშაობა

კომპლექსური დავალების რესურსი

კომპლექსური დავალების განხორციელების ეტაპები ვიდეო ინსტრუქცია

დავალების პირობა:

 

 

ნაშრომში/ნაშრომის პრეზენტაციისას ხაზგასმით წარმოაჩინეთ:

 

სამიზნე ცნება და მასთან დაკავშირებული მკვიდრი წარმოდგენები (გრძელვადიანი სასწავლო მიზანი)

საკითხი/საკითხები

საკვანძო შეკითხვა/შეკითხვები

კომპლექსური დავალება (შუალედური სასწავლო მიზანი)

საკითხი -

 

 

სამიზნე ცნება: 

შედეგი:

 

1.    

კომპლექსური დავალების განხორციელების ეტაპები (აქტივობები, რესურსები, შეკითხვები)

 

ეტაპი I – კომპლექსური დავალების პირობის გაცნობა

 

ეტაპი II – კომპლექსურ დავალებაზე მუშაობა

კომპლექსური დავალების რესურსი

კომპლექსური დავალების განხორციელების ეტაპები ვიდეო ინსტრუქცია

დავალების პირობა:

 

ნაშრომში/ნაშრომის პრეზენტაციისას ხაზგასმით წარმოაჩინეთ:

 

სამიზნე ცნება და მასთან დაკავშირებული მკვიდრი წარმოდგენები (გრძელვადიანი სასწავლო მიზანი)

საკითხი/საკითხები

საკვანძო შეკითხვა/შეკითხვები

კომპლექსური დავალება (შუალედური სასწავლო მიზანი)

საკითხი -  

 

 

სამიზნე ცნება:

შედეგი

 

1.     

კომპლექსური დავალების განხორციელების ეტაპები (აქტივობები, რესურსები, შეკითხვები)

ეტაპი I – კომპლექსური დავალების პირობის გაცნობა

 

ეტაპი II – კომპლექსურ დავალებაზე მუშაობა

კომპლექსური დავალების რესურსი

კომპლექსური დავალების განხორციელების ეტაპები ვიდეო ინსტრუქცია

დავალების პირობა:

 

ნაშრომში/ნაშრომის პრეზენტაციისას ხაზგასმით წარმოაჩინეთ:



No comments:

Post a Comment

კომპლექსური დავალების ბარათი, სამოქალაქო განათლება, საბაზო საფეხური

საგანი: სამოქალაქო განათლება თემა: ინდივიდი და საზოგადოება (თემატური ბლოკი)                სამიზნე ცნება - სოციალიზაცია ...