კომპლექსური დავალების ბარათი სამოქალაქო განათლებაში
საკითხზე: დემოკრატიული მმართველობა
სამიზნე ცნება - დემოკრატია, სამოქალაქო მონაწილეობა; შედეგები: მოქ.საბ.2-საკუთარი თავის საზოგადოების სხვადასხვა ჯგუფის (მაგალითად, სასკოლო
თემის) წევრად აღქმა; მოქ.საბ.3-საკუთარი და სხვა ადამიანების უფლება-მოვალეობების გაცნობიერება და დაცვა; მოქ.საბ.4 -დემოკრატიის პრინციპების
ცხოვრებისეულ სიტუაციებთან დაკავშირება; მოქ.საბ.5-მოკლე და გრძელვადიანი მიზნების დასახვა; იდეების ჩამოყალიბება,
ინიციატივის გამოვლენა და მისი განხორციელებისთვის საჭირო ნაბიჯების დაგეგმვა; მოქ.საბ.8-სამოქალაქო აქტივობებში მოხალისეობის საფუძველზე ჩართულობის მნიშვნელობის გაცნობიერება და დემოკრატიის პრინციპების საფუძველზე მოქმედების საჭიროების დანახვა; მოქ.საბ.9-საზოგადოებისა და ქვეყნისთვის აქტუალური პრობლემების ამოცნობა და საკუთარი ჩართულობით მათ გამოსწორებაზე ზრუნვა; კონფლიქტების არაძალადობრივი გზებით მოგვარება; |
თემატური ბლოკი: მოქალაქე, სამოქალაქო საზოგადოება, მე
და
საზოგადოება; საკითხი -
დემოკრატიული მმართველობა ქვეცნებები - სეკულარიზმი, მოქალაქე,
საზოგადოება, ადამიანის უფლებები, დემოკრატია, საკვანძო შეკითხვები: რა არის
სეკულარიზმი? რა
მნიშვნელობა აქვს სეკულარიზმს დემოკრატიის მშენებლობაში? როგორი
იყო სეკულარიზმის მიმართ დამოკიდებულება სხვადასხვა ისტორიულ პერიოდში? |
კომპლექსური დავალების პირობა წაიკითხეთ რესურსი და მოამზადეთ არგუმენტირებული
ესე თემაზე: „სეკულარიზმის მნიშვნელობა დემოკრატიის მშენებლობისთვის“ ვიდეო რგოლში / წერილობით მოხსენებაში ნათლად წარმოაჩინეთ: სეკულარიზმის
არსი; სეკულარიზმის
მნიშვნელობა დემოკრატიის მშენებლობაში; სეკულარიზმის
მიმართ დამოკიდებულება სხვადასხვა ისტორიულ პერიოდში; |
პრაქტიკული რჩევები მოსწავლეებისთვის კომპლექსურ დავალებაზე მუშაობისთვის: წერილობით
გადმოეცით სეკულარიზმის არსი; შექმენი
ასოციაციური რუკა თემაზე: „სეკულარიზმის მნიშვნელობა დემოკრატიის მშენებლობაში“ ცხრილის
სახით გადმოეცი სეკულარიზმის მიმართ სხვადასხვა ისტორიულ პერიოდში არსებული
დამოკიდებულება; წარმოადგინეთ თქვენი კვლევის ეტაპები. პრაქტიკული რჩევები მასწავლებლებისთვის:
|
No comments:
Post a Comment