ახალი ტრენინგ - კურსი მასწავლებლებისთვის, პროფესიულ უნარებში
ფოკუსირებულია პროფესიულ უნარებში მასწავლების კომპეტენციის დადასტურების გამოცდის წარმატებით ჩაბარებაზე.
ტრენინგი სრულდ მოიცავს როგორც თეორიულ ისე პრაქტიკულ პროგრამას.
თეორიული პროგრამა შედგება 5 ნაწილისგან:
1. სასწავლო გარემო (კეთილგანწყობილი, უსაფრთხო სასწავლო გარემოს შექმნა; კლასის მართვა, ფიზიკური გარემო).
2. სასწავლო პროცესის მართვა (სასწავლო პროცესის დაგეგმვა ეროვნული სასწავლო გეგმისა და სასწავლო მიზნების შესაბამისად; მოსწავლეზე ორიენტირებული სწავლება; მოსწავლეთა ინტერესებისა და შესაძლებლობების გათვალისწინებით კლასგარეშე აქტივობების დაგეგმვა).
3. სწავლება (სწავლისა და განათლების ძირითადი თეორიები და მათი გამოყენება მოსწავლის განვითარების ხელშესაწყობად:
.კონსტრუქტივიზმი (ჟ. პიაჟე, ლ. ვიგოტსკი, ა. ბანდურა, დ.პერკინსი, ბ. ბლუმი, ჯ. ბრუნერი);
. ბიჰევიორიზმი (ბერას ფ. სკინერი);
.კოგნიტური განვითარების თეორია (ჟან პიაჟე);
. სოციალური დასწავლის თეორია (ალბერტ ბანდურა);
.სოციო-კულტურული თეორია (ლევ ვიგოტსკი);
.მორალური განვითარების თეორია (ლორენს კოლბერგი);
.ჰუმანისტური თეორია (კარლ როჯერსი, აბრაჰამ მასლოუ);
.მრავალმხრივი ინტელექტის თეორია (ჰოვარდ გარდნერი);
.განწყობის თეორია (დიმიტრი უზნაძე);
. „თეორია ერთი“ (დევიდ პერკინსი);
.აღმოჩენებით სწავლის თეორია (ჯერომ ბრუნერი);
.პროგრესული განათლების პრინციპები (ჯონ დიუის სკოლა-ლაბორატორია);
.განათლების მიზნების ტაქსონომია (ბენჯამენ ბლუმი);
.მონტესორის სკოლა (მარია მონტესორი);
კომუნიკაციის სტრატეგიები; მოსწავლეთა მოტივაცია და ჩართულობა; ინკლუზიური განათლების მნიშვნელობა და პრინციპები; საკლასო ორგანიზაციის მოდელები; სწავლების სტრატეგიები; უნარების განვითარება; სასწავლო რესურსი; სწავლების ფორმები).
4. სასწავლო პროცესის შეფასება (შეფასების ტიპები; შეფასების მეთოდები; შეფასების ძირითადი პრინციპები; შეფასების შედეგების გამოყენება).
5. პროფესიული განვითარება (კოლეგებთან ურთიერთობა; პროფესიული განვითარება).
პრაქტიკულ ნაწილში კი დეტალურად განიხილება 2017, 2018 2019 წელს გამოყენებული ტესტების თითოეული დავალება და სხვა პრაქტიკული სავარჯიშოები.
No comments:
Post a Comment